Schlagwörter

,


Posted Image

Oon opetellu omakuvaamista ja tässä pari mielestäni onnistunutta. Jotenkin tykkään näistä vaikka (tai ehkä juuri koska) ne ei oo „täydellisiä“ poseerauskuvia. Milloin puuttuu pala päästä, milloin koko pää ja alimmassa on mulla ilme, jota en kyllä koskaan peilistä oo nähny, heh

Sukeltelija keittössä tositoimissa:
juustokakkuja (huom monikko :D) leipomassa:
Posted Image

Leipäjuustoja paistamassa:
Posted Image

Lähdössä tuoreiden joulutorttujen kanssa:
Posted Image

 

Ja nämä on random laukaisuja lähiseudulta ja matkoilta

Haudanvartijat aamuauringossa at „Tomb of King Kongmin“ in Kaesong City.
Posted Image

Jonkun Itävallan satojen linnojen sisäpihalla oleva kaivo:
Posted Image

vanha aarre vuodelta 2004 Yapin saarelta Mikronesiasta
Posted Image
Viime viikonloppuna Pariisissa ja la Ferté-Alaisissa
Posted Image

Posted Image

Tapaninpäivänä 2008 Brunnenhaus Itävallan Heiligenkreuzin munkkiluostarissa. Oon käsitelly kuvaa niin, että se on jo kitsch mutta tila ja sen tunnelma oli niin vaikuttava, ettei pieni kitsch mun joulumuistoani pilaa – päinvastoin!
Suihkulähde on muuten jo useamman sata vuotta vanha ja toimii 100% ilman mitään pumppua.

Posted Image

Tän mä otin muutamia vuosia sitten juhannuksena Suomessa. Olin la-su yönä autolla liikenteessä, tämän nappasin varhaisina aamun tunteina.
Posted Image

Viime talvena eräänä sunnuntaiaamuna hiihtoretkellä..
Posted Image

Järisyttävän upean reissun (Uganda/Ruanda 10/07) monista onnistuneista kuvista oon itse ihastunu tähän verrattain vaatimattomaan perhoseen. Olin siinä hetkessä yksin ja aistin kaikilla aisteillani sademetsää.
Posted Image

Italiankielisessä Sveitsissä viime kesänä..
Posted Image

Karuselli viime kesänä kotikylässäni..
Posted Image

Kaunis kohtaaminen vedenpinnan alla..
Posted Image

Joo ja tää on kesältä 2006..
Posted Image

Mä oon niin hupsu (ja vissiin myös se aika kuunkierrosta), että liikutun täällä yksin kotona koneen äärellä näitä kuvia kattellessa ja niitä tilanteita muistellessa. Jotenkin mua voi hetki koskettaa niin, että voin palata siihen vuosienkin jälkeen. Kuulen äänet (tivoli) tai hiljaisuuden (juhannusyö), haistan tuoksut (sademetsä) tai aistin pakkasen ihollani. Kuvat auttaa muistamaan ♥